FAQ & Contact
DE MEEST GESTELDE VRAGEN
ALGEMEEN
Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij een aanbieder op Deal King?
1. Kies een product op de Homepage, zoek in de categorieën en menubalk. Je kunt ook zoeken naar deals in het zoekveld, “zoek deals”.
2. Nadat je de producten hebt gevonden die je wil kopen klik je op bestel.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil wat wijzigen, toevoegen of verwijderen, hoe doe ik dat?
Neem zo snel mogelijk contact op met het desbetreffende aanbieder/webshop geef je ordernummer door. Die vertellen jou dan wat je moet doen. De contactgegevens van de aanbieder vindt je in je bevestigingsmail.
Ik wil mijn bestelling annuleren, wat moet ik doen?
Neem zo snel mogelijk contact op met de het desbetreffende aanbieder en geef je bestelnummer door. Het annuleren van een bestelling valt onder de voorwaarden van de aanbieder.
BETALING
Met welke betaalmethodes kan ik betalen bij Deal King ?
Bij Deal King zijn de volgende betaalmethodes mogelijk:
iDeal (ABN AMRO, Friesland Bank, ING bank, Rabobank, SNS bank, ASN Bank en Triodos Bank).
De meeste webshops die wij hebben uitgekozen hebben nog veel meer mogelijkheden zoals:
- PayPal
- Creditcard zoals Visa en Mastercard
- Onder rembours
Elke webshop heeft in ieder geval de mogelijkheid om met iDeal te betalen.
SUPPORT
Wordt je vraag hierboven niet beantwoordt? Stel je vraag dan in het contactformulier hier onder of stuur rechtstreeks een email naar info@dealking.nl.